Simple,Fun,Lovely

Simple,Fun,Lovely

i hope one day will happen miracle in my life

people always not satisfied with what they have.........







Monday, June 21, 2010

x puas hati


sometime bila aku rasa lonely aku selalu terfikir bermacam2 perkara untuk aku lakukan...kengkadang kite ni as a human selalu x puas hati dengan apa yg kita ada...sentiasa x puas..but bila aku fikir balik, kita memang sentiasa x penah puas dengan apa yang ada..nowadays bermacam2 bnda yang sering kita nak compete...bila ada perasaan x puas hati ni so akan membuatkan kita akan lebih struggle utk dapatkannya....
today i still in title jobless...tah bila nk dpt keje aku pun x tahu......hidup pun rasa makin hari makin bosan dengan x de benda yg nak dibuat....bila dah keje rasa malas nak keje, bila x de keje excited lak nak keje..that y aku ckp manusia ni memang x penah puas dgn apa yg berlaku..aku sendiri x tau apa yg aku nak kan....aku kah manusia yg x penah puas itu???

No comments:

Post a Comment